Phaidra





 

Strategije upravljanja korporativnim brendom, kao odgovor na izazove globalizacije (sr)

Description (sr): doktorska disertacija
http://eteze.ucg.ac.me/application/showtheses?thesesId=170

Author: Marija, 1980- (aut. code: 01164 - E-CRIS.CG) Janković

Classification: OSNO - Opšta sistematizacija naučnih oblasti → Ekonomske nauke → Ekonomska kretanja. Dinamika privrede → Ekonomski razvoj

Member of the Collection(s):
o:1320 UoM Theses

Overview
http://phaidra.ucg.ac.me/o:1113

o:1113

Strategije upravljanja korporativnim brendom, kao odgovor na izazove globalizacije (Serbian)

doktorska disertacija (Serbian)

Serbian

doktorska disertacija
http://eteze.ucg.ac.me/application/showtheses?thesesId=170 (Serbian)

brend, strategije korporativnog brendiranja, emocionalno brendiranje, integrisane marketing komunikacije, globalizacija (Serbian)

brand, corporate brand strategy, emotional branding, integrated marketing Communications, globalization (English)

Yes

Identifiers

8171277